هارت: شکست منچسترسیتی غیرقابل قبول است

به گزارش رادنیوز، مارکو آرنتوویج با زدن دو گل در 15 دقیقه ابتدایی بازی، استوکسیتی را بر منچسترسیتی غلبه داد.
سیتی که بازهم بدون کاپیتان خود ویسنت کمپانی مصدوم پا به این مسابقه گذاشته بود، مقابل تاتنهام، لیورپول و وستهام نیز متحمل شکست شده بود اما هارت میگوید غیبت کمپانی دلیل شکست اخیر آنها نیست.
او به خبرنگاران گفته: «ویسنت کمپانی یک بخش مهمی از ترکیب ماست اما ما اینجا ترکیب خوبی داریم.
«پس اط شکست 2-0 گفتن این ساده است، اما ما هنوز به عنوان یک تیم با هم پیوستگی داریم. وضعیت سخت بود اما این فوتبال انگلیس است.
«هیچ کسی نمیتواند عذری در زمین بیاورد، هر دو تیم بازی کردند و استوک شایسته شکست دادن ما بود. ما نمیتوانیم آنطور که بازی کردیم را بپذیریم.»
سیتی بازی را با 10 نفر به پایان رساند زیرا فرناندو هافبک آنها به دلیل مشکل همسترینگ به جمع دیگر مصدومان سیتی مثل پابلو زابالتا، یحیی توره، سمیر نصری و سرخیو آگوئرو پیوست و هارت میگوید سیتی باید پیشرفت کند.
وی اضافه کرده: «این شروع ناامیدکنندهای بود و ما نمیتوانستیم از آن بازگردیم. ما خوب بازی نکردیم.»
به نام خدا