باکاری سانیا معتقد است منچسترسیتی فقط خودش را سرزنش می‌کند اگر آنها فصل بعد نتوانند در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند.

به گزارش رادنیوز، تساوی 2-2 یکشنبه مقابل آرسنال به معنای این است که دیگر حضور در جمع چهار تیم برتر جدول در دستان آنها نیست.
اگر منچستریونایتد دو بازی آخر خود در لیگ را برنده شود – بازی خارج از خانه برابر وستهام در سه‌شنبه شب و بازی خانگی برابر بورنموث – آنها قطعاً بالاتر از تیم مانوئل پیگرینی فصل را به اتمام خواهند رساند. و آرسنال فقط نیاز به یک امتیاز برای تضمین حضورش خود در لیگ قهرمانان برای پانزدهمین فصل پیاپی برابر استون‌ویلا دارد.
سیتی از روز آغازین این فصل پس از پنج پیروزی پیاپی در بازی‌های ابتدایی لیگ جزیره، همواره در چهار تیم بالای جای داشت، و سانیا معتقد است آنها شایسته حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان هستند.
او به خبرنگاران گفته: «این بسیار ناراضی‌کننده است به خصوص پس از راهی که ما فصل را آغاز کردیم اما ما خودمان را سرزنش می‌کنیم زیرا همه‌چیز برای بهترین‌ها در دستان خودمان بود.
«من معتقدم ما می‌توانیم بهترین تیم باشیم و اگر ما مثل آن [مقابل آرسنال] بازی کنیم، ما بهترین تیم هستیم اما ما باید تمام فصل را آنگونه بازی کنیم.
«اما آن گذشته است و اکنون ما باید سر خود را بالا نگه داریم و برای سه امتیاز برویم [در بازی آخر این فصل].
«ما چیزهای زیادی از دست دادیم. البته ما کامل نیستیم، البته ما می‌توانستیم بهتر کار کنیم اما برای من ما شایسته حضور در لیگ قهرمانان هستیم.»
پیروزی برابر آرسنال می‌توانست موقعیت سیتی را در دستان خودشان نگه دارد اما آنها توانستند پس از حذف در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان توسط رئال‌مادرید، در آن روز فقط یک امتیاز کسب کنند.
سیتی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان بیشتر از هر زمان دیگری پیش رفت و سانیا اظهار داشته نرسیدن به موفقیت حسرت بزرگی بود، بخصوی با توجه به اینکه پپ گواردیولا در تابستان هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.
مدافع فرانسه گفته: «این یک پروژه بزرگ است، که باشگاه بخشی آن است.
«ما به نیمه‌نهایی رسیدیم، که یعنی ما یک تیم کاملاً خوب هستیم. بنابراین برای ما حضور در لیگ قهرمانان حیاتی است.»
امیدهای سیتی اکنون وابسته به نتایج دیگران است و سانیا معتقد است یونایتد در بازی سه‌شنبه شب مقابل وستهام با امتحان سختی روبرو خواهد بود.
این بازی آخرین مسابقه در بولین گراوند پس از 112 سال خواهد بود درحالیکه اسلاوان بیلیچ نیاز به یک پیروزی برای کسب رتبه ششم در جدول و پتانسیل حضور در لیگ اروپا دارد.
سانیا گفته: «ما هنوز می‌توانیم این اتفاق را بسازیم. اول از همه ما باید ریکاور کنیم. سپس ما باید در طول هفته عالی کار کنیم و از سه امتیاز برابر سوانسی مطمئن شویم. و سپس ببینیم نتایج یونایتد چه خواهد شد.
«من مطمئن هستم [وستهام] در بالاترین سطح خود بازی می‌کند زیرا آنها می‌خواهند به لیگ اروپا صعود کنند.
«وستهام به خصوص در خانه تیم باکیفیتی است. آنها این فصل تیم‌های بزرگی را شکست دادند، آنها در خانه عالی کار می‌کنند بنابراین ممکن است در این بازی پیروز شوند، که برای ما خوب خواهد بود.
«یونایتد درست پشت سر ماست بنابراین ما باید برابر سوانسی پیروز شویم.»