مورینیو: بازیکنان با من هستند

آبیها هشتمین شکست خود در 16 بازی در این فصل را متحمل شدند و در جام اتحادیه مغلوب استوکسیتی شدند.
با گل دقیقه 52 جوناتان والترز استوکسیتی تا دقیقه 90 پیروز میدان بود ولی لوییک رمی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. پس از آن در وقتهای اضافی نیز دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا ضربات پنالتی تعیین کننده شود. هر دو تیم تمام ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند و در دهمین ضربه ادن آزار ناکام ماند تا استوک به یکچهارم صعود کند.
با وجود دیگر نتایج ضعیف، مورینیو به بازیکنانش افتخار و این شایعه که تیم پشت وی نیست را رد کرده است.
مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «صادقانه، آیا شما فکر میکنید آنها با من نیستند؟ که آنها هرکاری برای پیروزی در بازی انجام نمیدهند؟
«این واقعاً ناراحتکننده است. نه ناراحتکننده برای من اما ناراحتکننده برای بازیکنان. و من فکر میکنم این بیاحترامی به بازیکنان است، نه من.
«برای من موقعیت فوقالعادهای است اگر بازیکنان علیه من باشند، من میتوانم بگویم ما نتیجه نگرفتیم زیرا بازیکنان علیه من هستند.
«من فکر میکنم بعضی چیزها که مردم مینویسند یا میگویند برای بازیکنان واقعاً بد است. آنها همه تلاش خود را میکنند.»
به نام خدا